برای من

برای من

برای من

برای من

برای من

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

 

پنجره دو جداره به نوعی از پنجره اطلاق می گردد که عملکرد عایق بودن در برابر سرما ، گرما و صدا را داراست  . نحوه ی ساخت پنجره دو جداره   از قرار گیری دو لایه شیشه و نوعی گاز بی اثر در میان آن  می باشد همچنین بدنه  ی این نوع پنجره کاملا مقاوم بوده و از جنس UPVC می باشد که یک نوع پروفیل قوی در برابر ضربه ، فشار ، دما و ... می باشد. همچنین فناورای  پیشرفته ی این نوع پنجره قابلیت تولید آن در اشکال مختلف را فراهم می کند.

پنجره دو جداره آریا به عنوان نمایندگی پنجره وین تک، هافمن و ویستابست در کرج با ارائه بهترین خدمات از بهترین برندهای پروفیل و پنجره آماده  همکاری با شما عزیزان می باشد پنجره آریا تولید کننده  و اجراه کننده انواع پنجره می باشدهمچنین این شرکت جهت آسایش شما عزیزان  سعی دارد تا با صرف کمترین زمان و هزینه دسترسی شما را  به بهترین متریال روز دنیا فراهم آورد.

شما می توانید برای هرگونه مشاوره و اطلاعات  با ما در ارتباط باشید

کرج-انبار نفت جاده شهریار هفت جوی - خیابان صنعتگران-کوچه صنعت ۳

09126163159

https://پنجره-دوجداره.com/

 

  • ۹۸/۰۹/۱۰
  • 3sotweb 3sotweb

پنجره دوجداره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی